ONLINE COSMETICS 2012
MORE INFO ABOUT COSMETICS

Thursday, January 20, 2011

- My Makeup and Beauty Wishlist Now -

Hello, ladies, how's your day today? I'm at work right now, taking a little break to show you some of the things I've been wanting for a long time now but never got the chance to buy them from various reasons, a major one being the price :P :)... I guess I don't need any more makeup right now, as I have way too many things I don't even get to use too much, but of course, every beauty and cosmetics lover has some items on her wishlist, that they want to try out or are just curious how they would be. So this is my list, kind of random...
*
Bună fetelor, ce mai faceți voi astăzi? Eu am luat o mică pauză la lucru pentru a vă arăta câteva din produsele sau itemii beauty related pe care îi am eu în prezent ca wish list, sau listă cu dorințe, cum se mai zice. Unele mi le-am dorit de mult timp, altele mi le doresc acum, unele chiar intenționez să le achiziționez, altele însă mi se par puțin cam scumpe sau nu le găsesc prin apropiere și vor rămâne la nivel de dorință, cel mai probabil :P... Aceasta este lista mea, destul de random:

Confessions of a concealoholic beauty case. I have dark circles that are not that bad, but I like to cover them and illuminate that area, it's a must for a brunette girl like me. That's why this case from Benefit seems perfect for me, or at least I'm very curious to try it out... Have you tried it? I am very curious how others feel about this one, so feel free to leave a comment if you have it!
*
Trusa Confessions of a concealoholic, de la Benefit. Am cearcăne, și chiar dacă nu sunt foarte pronunțate, îmi place să-mi iluminez această zonă, deoarece mi se pare că dă strălucire unui ten mai închis ca al meu. În plus, mai am și unele pete de la acnee pe care aș vrea să le astup, așa că sunt foarte curioasă să o încerc. Dacă știți cum e sau ați folosit-o, scrieți-mi și mie, să știu măcar la ce să mă aștept dacă vreau vreodată să o cumpăr.

Too Faced Shadow Insurance. I've seen that many of you have it and are familliar with it and I'd like to try it out as well. I swatched it once at Sephora in Italy and I loved its consistency better than Urban Decay primer's, but as it was kind of pricey, I skipped it. Now I want it again, as I need a stay-on makeup for more than 8 hours...
*
Too faced Shadow Insurance. Am văzut că multe dintre voi îl aveți și mi-ar plăcea și mie să-l încerc pe pleoape, pentru că l-am încercat pe mână vara trecută în Sephora din Italia, și mi-a plăcut formula. Dar cum era cam scump, nu l-am luat atunci. Și sincer, în ultima vreme cel de la Urban Decay nu mai îmi prea ține fardul pe pleoape, cel puțin nu face față la cele 8 ore de makeup la muncă...


A kabuki brush, not necessarily a MAC one. Just a brush that I could use for my powder, compact or loose.
*
O pensulă Kabuki, nu neapărat MAC, doar una cu care să-mi pot aplica mai bine pudra compactă sau pulbere.

Urban Decay book of Shadows, vol. III. This one I want since I first saw it on the internet and even if I didn't see it live, with my own eyes, I know I'd love it, as the UD eyeshadows are exactly my type of shadows :).
*
Urban Decay Book of Shadows, vol. III. Pe aceasta mi-o doresc de când am văzut-o prima dată pe internet, și deși nu am văzut-o în realitate, cu ochii mei, sunt sigură ca mi-ar plăcea tare mult, deoarece ador fardurile de pleoape Urban Decay! :)
Eye Transformer Palette from Elf. I love the effects it gives to the dark pencils and eyeshadows and I really want to try this as well.
*
Paleta Eye Transformer de la Elf. Îmi place efectul pe care aceste farduri îl au asupra creioanelor de ochi negre sau asupra fardului, așa că vreau să le încerc și pe propria piele.

MAC Chrome Yellow eyesahdow. The only matte yellow e/s that I have is the one from the 120 palette, but I need something more pigmented and powerful, and this one from Mac seems perfect, as I really love doing looks using yellow.
*
Fardul Chrome Yellow de la MAC. Singurul galben mat pe care îl am e cel din paleta 120, dar am nevoie de ceva mai puternic, mai pigmentat, iar acesta de la Mac mi se pare perfect în acest sens, mai ales că-mi place să creez machiaje folosind culoarea galben.

MAC pigments. I think they're the best pigments out there and have a very diverse color palette.
*
Pigmenți MAC. Mi se par cei mai buni pigmenți și au și o coloristică foarte diversificată.

88 Metal Mania Palette. This I don't know if I necessarily need, because I have my Qianyu palettes that I am very happy with as metallic e/s, but I love the way this looks and I'd really love to try it out.
*
Paleta 88 Metal Mania. Nu știu neapărat dacă am nevoie de ea, pentru că sunt foarte mulțumită de paletele mele Qianyu, în sensul de farduri metalice, dar îmi place cum arată aceasta și mi-ar plăcea să o încerc.

Green or hazel contacts. My eyes are black and I like them the way they are, but I've been wanting green eyes ever since I was a great fan of beautiful actress Ana Paula Arosio and since I saw them worn alot by Indian actresses as well. I am planning to buy some in the following months, and I can't wait to try them on :D
*
Lentile de contact verzi sau căprui-verzi. Ochii mei sunt negri și îmi plac așa, dar mi-am dorit ochi verzi încă de pe vremea când o apreciam mult pe frumoasa actriță Ana Paula Arosio, dar și de când urmăresc filme indiene, unde actrițele le poartă destul de des. Plănuiesc să-mi cumpăr o pereche lunile astea, pentru a face și niște machiaje în acest sens, așa că abia aștept să le încerc! :D

Have you tried any of these out? How are they, can you give me some details?
And how about your current makeup wishlist? Share the link with me so we can wish together! :D

Have a great day and thank you for visiting!

XoxO,


No comments:

Post a Comment