ONLINE COSMETICS 2012
MORE INFO ABOUT COSMETICS

Friday, March 18, 2011

( LOTD ~ Blue Moon + Day 2&3 (

Hello, girls! Today's makeup look resembles my "Twilight Green" makeup, but instead of that iridescent green we have a few shades of blue. It is very simple to achieve, I used mostly pigments and  Urban Decay's "Creep" for the crease and outer corner. Hope you enjoy and let's see how it looks like :P:
*
Buna seara, fetelor! Machiajul de astazi seamana foarte bine cu cel pe care l-am realizat nu demult, "Twilight Green", doar ca in loc de acel verde irirdescent avem cateva nuante de albastru. Am folosit mai mult pigmenti si este foarte simplu de realizat, cu "Creep" de la Urban Decay in pliu si coltul extern. Sper sa va placa! :P:

After primer I applied a base, this time I used Nyx jumbo pencil in "Oyster". After that came the first pigment, a light blue shimmery eyeshadow, applied on the inner corners of the lids.
*
Dupa primer am aplicat o baza, de aceasta data creionul Jumbo de la Nyx, nuanta "Oyster". Apoi a urmat primul pigment, un albastru deschis cu sclipici, aplicat in coltul intern al ochiului.

After that I applied the second pigment, a darker shade of the shimmery blue, on the second 1/4 of the lid. Then I placed right next to it a neon blue, another pigment from Leishi.
*
Dupa aceea am aplicat a doua culoare, un albastru cu o nuanta mai inchis decat primul fard, tot sidefat, pe urmatorul sfert de pleoapa. A urmat apoi un albastru neon, aplicat imediat langa, blenduind bine culorile.

On the outer corner and crease I placed a shimmery dark gray color, giving the eye a smokey effect. As a highlighter I used a blue eyeshadow from the transformer palette from Elf.
*
In coltul extern si in pliu am aplicat un gri inchis metalizat, blenduind bine si dand ochiului un efect smokey. Ca si highlighter, pe arcada, am plasat un albastru deschis din paleta transformer de la Elf.

On the lower lid I applied the same neon blue right on the center, the lightest blue on the inner corner and the dark grey on the outer part of the lashline. Then the usual liquid liner, mascara and black kajal.
*
Pe pleoapa inferioara am aplicat acelasi albastru neon pe centru, albastrul cel mai deschis pe coltul intern si griul inchis pe partea exterioara. Apoi obisnuitele tus lichid, rimel si creion de ochi negru.

I used a fuchsia pink blush on my cheeks and on my lips, a pink lipliner and dark pink lipstick. No lip gloss this time :)
*
Pe obraji am folosit un roz fucsia, iar pe buze, un creion roz inchis si un ruj in aceeasi nuanta. Fara luciu de buze de data asta :)

PRODUCTS USED:

- Urban Decay primer potion
- Nyx jumbo pencil in "Oyster"
- Lanmei pigment number 019
- Lanmei pigment number 007
- Leishi pigment number 97
- Urban Decay "Creep" eyeshadow
- Elf blue from Transformer palette
- Elf black gel liner
- Deborah Black+Long mascara
- Kiko kajal liner
- Rimmel fuchsia blush
- Ada pink lip liner
- LA Colors lipstick in "Flower".



Now as I am one day late with my 30 day challenge tag, I will do both the one from today and the one from yesterday :P

Day 02 — Your favorite bag that you own:
My brown LV look-alike :D
 Day 03 — Your favorite brush:
Elf blending brush
Have a lovely day and thank you for visiting!
Don't forget to send me your requests at alexandrazeres@yahoo.com or leave me a comment on any post.

XoxO,

No comments:

Post a Comment