ONLINE COSMETICS 2012
MORE INFO ABOUT COSMETICS

Thursday, March 31, 2011

# TAG + Blog Award #

Buna fetelor! Azi voi face o noua postare doar in limba romana, si asta pentru ca am primit o "leapsa" de la Miss Z, dar si un blog award, tot de la ea :) Thanks! :*
Dar acum pentru tag:

1. Ce te face sa-ti lingi degetele?




2. Ce-ti incanta ochii?



3. Ce-ti place sa atingi?

4. Ce mirosuri te incanta?


Apoi am primit premiul The Versatile Blogger Award tot de la ea si de la Irina ! Multumesc, fetelor! ^.^


Regulile lui sunt:


1.Sa multumesc persoanei care m-a nominalizat (done! :>)

2. Sa va spun 7 lucruri despre mine (am mai facut-o, dar voi incerca sa spun altele noi :P)

- nu stiu sa inot si nici sa ma dau pe bicicleta =))
- m-am vopsit bruneta timp de 5 ani (cu o pauza de un an, clasa a 12-a). Acum am culoarea mea naturala.
- am sprancenele foarte groase si nu-mi place cum imi sta cu ele naturale, asa ca le pensez all around! :D
- imi plac filmele indiene si le urmaresc cu placere chiar si pe cele de 3 ore :)
- am avut tenul inchis la culoare pana acum 3-4 ani, cand a inceput sa se deschida tot mai tare :(
- in generala eram o ratusca cea urata tocilara (cel putin asa cred ca eram considerata :P)
- nu sunt pretentioasa deloc cand vine vorba de mancare, atata timp cat e proaspat facuta ^.^

So... Dau acest blog award catre 5 bloggeritze descoperite recent (15 e cam mult, nu cred ca am descoperit atatea in ultima vreme...:)

Miss Z (celei care mi-a oferit premiul)
Irina (la fel)

Si am mai primit inca de la o persoana I love your blog award, mai exact de la Florina. Multumesc! :*

Day 14 — Photo of a hairstyle/haircut you'd like to have



Day 15 — Photo of your favorite bracelet:

Charm bracelets
Thank you for visiting and have a great day!

XoxO,
Alexandra.

No comments:

Post a Comment