ONLINE COSMETICS 2012
MORE INFO ABOUT COSMETICS

Sunday, August 7, 2011

*+* Makeup for Small Blue Eyes *+*

Hello, girls! A few days ago I got my blue contacts from this girl on Trend Zone called Diana. I was very happy I could finally do some looks for blue eyes, 'cause I kinda' got bored of my usual black eyes :D! So... I first did this look inspired by a less known celebrity, but thinking that I might get some hate for that from her fans (I had a fight with one of them on YouTube :P), I figured I could transform this look into a makeup idea for small blue eyes :). Hope you like it!

PS: When I looked in the big mirror after the makeup was applied on, I could hardly recognize myself with those blue eyes and pale skin (I used a one shade lighter foundation), lol. CREEPY! :P
*
Buna fetelor! Acum cateva zile mi-au ajuns lentilele de contact pe care le-am comandat de la un user de pe Trend Zone, si anume Dya18. Am fost foarte fericita ca mi-am gasit in sfarsit o culoare atat de opaca pentru a putea face look-uri potrivite si pentru ochi albastri, mai ales ca ma cam plictisisem de vecii mei ochi negri :P (Glumesc! :). Asa ca... am creat acest look inspirata initial de o celebritate mai putin cunoscuta din Iran, dar pentru ca fanii acestei vedete ma urasc pentru ca sunt una din putinele persoane care stiu ca femeia si-a facut operatii estetice :D, am preferat sa-l transform intr-un machiaj pentru ochii albastri mici (does it make any sense?). Oricum, sper sa va placa!

PS: Cand m-am vazut prima oara intr-o oglinda mare, dupa ce am terminat machiajul, am avut o stare de soc! :P Nu mai semanam deloc cu mine, lol! Cu ochii albastri si tenul mai alb (am folosit o nuanta mai deschisa de fond de ten), arat FOARTE diferit. Don't tell me I didn't warn you! :P

This is not a very complicated look, as you basically just need some shimmery brown eyeshadows, a highlighting beige shade, a white eyeliner, demi false lashes and a good light brown lip liner. And of course, if your eyes are not blue, some contacts :)
So start off by priming your lids and then apply a shimmery medium brown on the outer corners of your lids, smoking it out so it's fading away and up towards the brow end. Then highlight the inner third and inner lid corner with a shimmery vanilla color. 
*
Nu este un machiaj foarte complicat, pentru ca nu necesita o aplicare foarte precisa a fardului si nici prea multe culori. In general, veti avea nevoie doar de o paleta de farduri maronii, un creion alb, gene false demi si un lip liner intr-o nuanta de maro deschis, cu tonuri rozalii. Si, bine-nteles, daca nu aveti ochi albastri, de niste lentile :)
Incepeti prin a aplica un fard maroniu mediu, sidefat, in coltul extern al ochiului, amestecand bine culoarea pentru un efect smokey, ridicand-o spre exteriorul sprancenei. Apoi aplicati un fard vanilie sidefat pe restul pleoapei si in coltul intern al ochiului.


Smudge a darker shade of brown on your lower lashline and extend it out with a flick. Leave your inner part empty, because you will add your highlighting color here. Highlight your browbone with a skin tone, matte eyeshadow, apply black gel liner creating a cat eye effect, add mascara and demi false lashes to your upper lashline. Use a white eyeliner pencil to define your waterline.
*
Aplicati o versiune mai inchisa de maro pe pleoapa inferioara, extinzand culoarea in afara, sub forma unui lower cat-eye. Lasati spatiul din interior neatins, pentru ca aici vom aplica highlighterul sidefat. Plasati un fard de culoarea pielii, mat, pe arcada, aplicati un eyeliner crema negru pe pleoapa superioara, rimel si gene false doar pe coltul extern al ochiului. Pentru a deschide si mai mult privirea, utilizati un eyeliner alb pe waterline.

I then added some bronzer under my cheebones and used the same vanilla highlighter to bring out my cheekbones. For the lips I used a brown lip liner, some champagne lip gloss and a touch of the same light eyeshadow to make the lips look more plump.
*
Apoi am adaugat bronzer sub pometi, pentru obraji mai definiti si am folosit acelasi fard sidefat utilizat ca highlighter pentru ochi, pentru a-mi defini pometii. Buzele le-am conturat cu un creion maro deschis, am aplicat gloss in culoare sampaniei si acelasi fard deschis pe centrul buzei pentru mai mult volum.

PRODUCTS USED:

- Elf Mineral eyeshadow primer
- Kiko "Back to Black" golden brown quad
- Vera Valenti nude eyeshadow
- Nyx Jumbo pencil in "Milk"
- Elf black cream liner
- MSCHIC 3D mascara
- KKCenterHK lashes (cut in half)
- Trendy by Cosbell "Bare" lip liner
- Elf plumping gloss in "Champagne".

 Lentilele cumparate cu doar 45 RON!


TOLD YOU! :D


Thank you for visiting and have a great day!
For any requests and other beauty related matters, contact me @:
alexandrazeres@yahoo.com

XoxO,

No comments:

Post a Comment