ONLINE COSMETICS 2012
MORE INFO ABOUT COSMETICS

Friday, October 22, 2010

< Haul Time ~ NYX, Avon + NEW DENNY ROSE CATALOG >

Ieri seară am primit comanda Avon, dar și cea Nyx, așa că m-am gândit să fac o postare cu acest mic haul, plus alte două produse pe care unii le numesc "no name" :P și noul catalog de la firma mea preferată de haine, DENNY ROSE.
Mi-am dorit de mult timp paleta Glitterati de la Nyx și am reușit să o achiziționez într-un final. Trebuie să spun că sunt foarte încântată de ea, deși mă așteptam ca fardurile-sclipici să aibă o consistență mai cremoasă și ca nuanțele să fie mai puțin aspre... Even so, sunt foarte mulțumită de culori, mai ales de cele 3D (sau iridescente, cum îmi place mie să le numesc :P), pe care le-am vrut de mult timp!




Am mai cumpărat și un ruj Color Trend, în nuanța Raisin Wine, pentru mama, unul din colecția dantelată (nu știu acum să vă spun denumirea culorii, dar este foarte asemănătoare cu Raisin Wine de la Color Trend, o nuanță mată, roșu-mov). De la aceeași colecție am mai achiziționat și un quad cu farduri mov închis (din nou, am uitat să notez nuanța și acum bloguiesc în pauza de la muncă :P), cu niște nuanțe superbe de mov, gri și alb perlat. Nu am putut rezista tentației de a cumpăra și un chapstick roz-bombon cu balerină =))


Pudră bronzantă cu sclipici Baolishi (sau no name, cum vreți voi, dar mie îmi place această firmă :P)

Glitter liner roz, tot Baolishi


Swatch-uri pentru quad-ul Avon
 
Rujul din colecția Lace


Câteva swatch-uri din paleta Glitterati

Iar acum să vă arăt noul catalog de iarnă al brand-ului Denny Rose, de care eu sunt chiar încântată! Hainele din această colecție sunt exact pe gustul meu! :D:P


 Puteți vizita site-ul DENNY ROSE aici, de unde vă puteți abona și la newsletter, dar și la catalog, care apare în fiecare sezon. Mie îmi place, poate o să vă placă și vouă, chiar dacă hainele nu sunt chiar ieftine, dar pentru mine sunt o sursă de inspirație, cel puțin ^.^...
PS: Nu, nu sunt afiliată în niciun fel cu această firmă! I wish... :D

*Coming up soon: WHAT'S IN MY BAG tag!*

Să aveți o zi minunată!
XoxO,
ALEXANDRA

No comments:

Post a Comment