ONLINE COSMETICS 2012
MORE INFO ABOUT COSMETICS

Monday, April 18, 2011

* TAG ~ "3" (Romanian post) *

Buna fetelor! Cat ma bucur ca e soare afara, cred ca si voi, nu-i asa? ^.~ Sper sa tina vremea asta cu noi, macar pana dupa Pasti, ar fi minunat! <3 Imi place sa vad papadiile inflorite, pomii albi, fluturii zburand veseli... Parca ma umplu de optimism si voie buna... :)

Astazi insa vreau sa onorez un tag primit de la Koko (thanks, my dear :*), dar si sa inchei cu the 30 day tag, pe care l-am cam neglijat in ultima vreme :P So let's begin!

- 3 culori preferate: mov, roz, gri

- 3 melodii preferate: * Tennessee, Hans Zimmer
                            * Autumn Leaves, ATB
                                          * Khabar Nahin, Shreya Ghoshal

- 3 piese vestimentare preferate: * cardigan
                                               * rochita
                                             * shorts

- 3 materii preferate (liceu/facultate): * desen
                                                         * engleza
                                                                       * psihologie clinica

- 3 bauturi preferate: * lemonade
                                                     * Timbark portocale rosii
                                                 * Vodka & apple juice

- 3 mancaruri preferate: * spaghetti
                                            * varza calita :D
                                                                                 * tocanita de cartofi cu costita afumata :P

- 3 deserturi preferate: nu-mi prea plac dulciurile in mod extraordinar, dar...
* clatitele
* Boema
     * marzipanul

- 3 calitati: * punctuala
             * sincera
          * loiala

- 3 defecte: * incapatanata
                  * dezordonata
             * visatoare

- 3 persoane la care tii cel mai mult: e clar, mama, tata si sora :*

- 3 persoane pe care le urasti: nu (mai) urasc pe nimeni, :P, dar imi fac nervi 3 persoane de pe YouTube :D (persianpridep9, thrillerman1 si hotindianguy1 =))

- 3 obiecte la care nu ai putea renunta:
* periuta de dinti :P
* epilatorul :D
* luciul de buze

Bonus (yes, I cheat :)): Ipod, laptop, fdt

- 3 profesori pe care nu ii suporti: am cam terminat cu scoala, deci... forget about it! ;)

- 3 baieti simpatici de la tine de la facultate: avand in vedere ca aveam doar trei baieti in an si pe cei din alti ani nu-i prea vedeam, punem un zero barat :)

- 3 tari pe care ai vrea sa le vizitezi:
* Franta (sa vad un meci la Roland Garros, Paris <3)
* India (Mumbai, Bollywood :X:D)
* Austria (vara)

- 3 dorinte: health, hope, love

- 3 chestii cu care te lauzi: pai, cred ca am enumerat deja 3 calitati, nu? ;)

- 3 lucruri pe care regreti ca le-ai facut:
* ca m-am lasat afectata de chestiuni minore
* ca am intrat intr-o cearta fara sfarsit pe YT :P
* ca am folosit fondul de ten nepotrivit in primul an de facultate :(

3 lucruri pe care regreti ca nu le-ai facut:
* ca nu am dat la facultatea de arte
* ca nu am fost la dentist din timp :D
* ca nu am facut mai mult sport

Cele care nu ati fost inca tag-uite, I tag you all! :) :*

***

Si acum, restantele ^.^

Day 22 — What makes you happy

MY FAMILY and MAKEUP :P

Day 23 — Place where you want to live



Paris


or Tuscany

Day 24 — Your favorite food

As I said before, spaghetti



Day 25 — Your favorite blush
 
Nu prea folosesc blush, decat pentru tutoriale, dar imi place mult Flushed, de la E.l.f.
 

Day 26 — An Item from your wishlist:
Sigma brushes

Day 27 — Your favorite skincare product:
Nivea Young toner



Day 28 — Your favorite drink:
again, lemonade
 


Day 29 — Your favorite nail polish:
Flormar shimmery dark purple



Day 30 — Photo of something that makes you go awww...



So... Cam asta e :)

Sa aveti o zi frumoasa, va pup!

Alexandra.


ps: Mai e deschis giveaway-ul, nu uitati sa va inscrieti! :*

No comments:

Post a Comment