ONLINE COSMETICS 2012
MORE INFO ABOUT COSMETICS

Wednesday, February 2, 2011

~ I Got NAKED! ;) REVIEW * Romanian Post ~


Bună fetelor! Ce mai faceți? Cum suportați vremea asta friguroasă de afară? Eu una nu mai vreau! :P Pe cât de mult îmi place zăpada, pe atât de mult vreau să vină iar zilele calde... Din păcate, nu se poate zăpadă și cald în același timp, așa că voi alege oricând o seară de mai decât o zi de ianuarie :(...

Oricum, nu despre asta am vrut să vă vorbesc azi, ci despre un lucru de care sunt foarte încântată și mulțumită și față de care am mult laude! Dar să începem cu începutul. Acum câteva luni am câștigat un concurs pe YouTube pentru un machiaj inspirat de o vedetă. Eu am ales-o pe frumoasa actriță indiană Bipasha Basu și a fost primul (și deocamdată singurul :P) meu tutorial filmat. Am câștigat, și, în cele din urmă, mi-am primit premiul, paleta NAKED de la Urban Decay, împreună cu alte bunătăți pe care mi le-a adăgat simpatica Finey în pachet, printre care un fdt Photo Ready de la Revlon și un demachiant Wet n Wild! Am fost super încântată de premii, mai ales, of course, de mult dorita paletă cu acele culori neutre sidefate, exact așa cum îmi plac mie și cum îmi doream de mult timp...

*Puteți da click pe orice imagine pentru a o vizualiza mare*

Iată și paleta mea:


Conține aproape numai culori sidefate și/sau cu sclipici, doar două, Naked și Buck, sunt complet mate.
Această paletă include atât nuanțe mai vechi, foarte cunoscute de către iubitorii acestui brand (precum Half Baked, Darkhorse sau Gunmetal), precum și nuanțe noi, printre care și Naked, nuanța care dă numele acestei palete senzaționale! (se vede că-mi place mult, nu? :D :P)

Iată și culorile mai în detaliu, cu swatch-uri:

Primele 8 nuanțe...

...Plus ultimele patru


După cum se poate vedea și din imagini, au o textură mătăsoasă, fără a fi prăfoase, cretoase, aderă foarte bine pe piele, sunt foarte pigmentate chiar și fără o bază și au niște nuanțe superbe. În plus, acel sclipici pe care îl găsiți în nuanțele Sidecar și Gunmetal nu deranjează deloc, este subtil și nu cade pe pomeți, iar cel din nuanța Creep este ceva mai fin chiar și decât nuanța Oil Slick, deci arată foarte bine într-un machiaj de seară.


Pe lângă paleta cu cele 12 culori, mai primiți și un mini Primer Potion în nuanța clasică, plus un creion dublu, cu nuanțele Zero și Whiskey, foarte rezistente, pigmentate și ușor de aplicat.



Ce ziceți? Merită încercată? Și voi, cele care o aveți, sunteți mulțumite de ea?
Aș vrea mult să vă aflu părerile, că eu una, ca minus, nu pot să-i pun decât prețul... Ce-i drept, e piperat, mai ales că, mai nou, au adăugat o pensulă în locul celor două creioane, dar eu sincer prefer mai mult creioanele, care sunt foarte bune, iar separat costă o avere...

Așa că vă doresc o zi bună, vă mulțumesc pentru vizită și vă mai aștept! ^.^

PS. Am avut o problemă cu filmarea unui tutorial, așa că trebuie să amân postarea videoclipului cu machiajul cel mai solicitat pe mai încolo. Sper să nu vă supărați, știu că am promis și mă voi ține de cuvânt î!

În final vă las cu videoclipul pentru care am câștigat paleta NAKED!

XoxO,


No comments:

Post a Comment