ONLINE COSMETICS 2012
MORE INFO ABOUT COSMETICS

Saturday, September 25, 2010

** TAG ~ 8&8 **


Buna, fetelor! Azi voi scrie o postare in romana, dat fiind faptul ca acest tag circula mai multe intre noi blogger-itzele romancutze :D. Am fost tag-uita de Superficial Doll, careia ii multumesc!

Reguli:
-sa raspund la intrebarile puse de Superficial Doll
-sa creez la randu-mi 8 intrebari
-sa dau tag-ul mai departe catre 8 persoane...

So here it goes:

 1. Care e primul lucru la care te gandesti dimineata cand te ridici din pat?
 R: Cat as vrea sa mai pot dormi in continuare... (asta in zilele saptamanii :P. In rest, ma intreb cum e vremea, uitandu-ma pe geam...)

2. Cele 3 lucruri la care n-ai renunta nici in ruptul capului sunt..?
R: I-pod-ul ticsit cu muzica preferata, rujul, pasta de dinti! :D (e random, dar sunt MUUULT mai multe lucruri fara de care nu pot sa traiesc.) Si am raspuns doar la lucruri ca si "obiecte". Persoane si sentimente sunt altceva! ;)

3. Cel mai prost obicei al tau este..?
R: Chips-uri every day! :P

4. Daca ai avea sansa sa iti schimbi viata cu alta a unei persoane de notorietate, care ar fi persoana aia si de ce?
R: Desi cei care ma cunosc stiu ca ma plang mult (:P), sunt multumita cu viata mea. Totusi, ca sa raspund la intrebare, voi alege Bipasha Basu (actrita Indiana). E superba, joaca in cele mai bune filme de la Bollywood (I've always wanted to be an actress :D), are cei mai migdalati ochi mari pe care i-am vazut vreodata, plus ca are un logodnic... to drool for! :P~ =))

5. Daca ai alege intre a purta ochelari si a purta lentile de contact ce ai alege? De ce?
R: Sincer, eu port ochelari pentru ca am ochi sensibili, care se inrosesc usor si care suporta greu chiar si dermatograful pe waterline. Mi-ar placea sa port lentile, dar oftalmologul nu mi le-a recomandat, asa ca ma rezum la ochelari, pe care ii port de pe clasa a VI-a (miopie 1,50, ambii ochi). Recunosc, pe strada nu ii port, pentru ca simt ca imi "incarca" fata inutil si ma arata putin dorky! :P

6. Un lucru care te dezgusta la persoanele din jurul tau:
R: Minciuna! Cea folosita de cei care vor sa para superiori, si fie ascund un lucru pentru a parea mai buni decat tine, fie il "musamalizeaza" aiurea! 

7. Alege: sa ai un machiaj impecabil dar parul sa nu fie intr-o zi buna, sau sa ai un par superb si sa nu stii cum sa te machiezi
R: Cand parul imi arata bine, imi ajunge un concealer si un luciu de buze. Dar daca am o "bad hair day", toata ziua mi se strica...

8. Daca ai avea abilitatea de a manevra timpul, care ar fi primul lucru pe care l-ai face, ai da timpul inapoi sa retraiesti clipele frumoase si sa indrepti anumite greseli, sau ai da timpul inainte ca sa vezi ce urmeaza?
R: Niciodata nu as alege sa dau timpul inainte! Ma gandesc tot la acel film cu Adam Sandler si ma ia groaza! :) As da timpul inapoi in anii de liceu, care mie mi s-au parut cei mai frumosi, dar as alege doar pauzele si petrecerile. Orele de curs a merge pe fast-forward! ;)
Pe cine tag-uiesc cu intrebarile proprii? Stiu ca multe ati fost deja tag-uite si poate v-ati plictisit de acest tag, asa ca voi lasa totul la latitudinea voastra. Poate sa-l faca oricine doreste, daca ii plac intrebarile... Si tin sa precizez ca nu mai stiu exact ce intrebari au fost sau nu, asa ca daca am cateva care se repeta, imi cer scuze de plagiatura! :D

1. Care ti se pare cel mai sexy barbat in viata? :D 
2. Care este cel mai egoist lucru pe care l-ai facut vreodata?
3. Spune-ne un lucru despre tine de care nu multa lume stie...
4. Un colt de lume pe care tu il consideri raiul pe pamant
5. Ce te atrage cel mai mult la sexul opus?
6. Care este cel mai scump produs cosmetic achizitionat vreodata?
7. Ce culoare predomina la tine in garderoba si de ce?
8. Ruj sau gloss?

So that's about it.

Si pentru ca Anda ne-a provocat pe cele din blog roll-ul ei sa raspundem si la intrebarile primite de ea, o voi face in cele ce urmeaza (fara cele de la Superficial Doll, la care am raspuns deja ^.^)

Alexa
1. Cati bani cheltuiesti pe cosmetice lunar?
R: Nu am stat niciodata sa fac socoteala. Daca vad ceva ce-mi place si am suma necesara, cumpar. Dar sunt norocoasa ca am castigat si primit multe produse de la altii, asa ca nu cred ca mai am nevoie deocamdata de ceva nou. Vreau sa-mi folosesc toate produsele inainte sa expire...

2. Care este serialul tau preferat?
R: In prezent imi place mult Gossip Girl. Ador felul in care se imbraca si stilul de machiaj personalizat al fiecarei actrite, dar ma irita fluctuatiile in vietile lor amoroase. Eu sunt mai stabila de felul meu si nu pot sa inteleg schimbarile bruste in sentimente :-??

3. Care este cel mai scump cadou pe care l-ai primit?
R: Am primit multe lucruri de la prieteni si familie, dar nu cred ca detin ceva extrem de scump. As spune parfumul "Nina" de la Nina Ricci si laptop-ul.

4. Care este felul de mancare favorit?
R: Pastele! Cu fructe de mare, rozmarin, ciuperci... You name it, I love 'em all! :D
Imi mai place si mancarea picanta, hamburger-ii cu multa maioneza si mai nou, clatitele! Si stiu, nu mananc chiar sanatos, dar nu le consum zilnic :P...

5. Care este job-ul tau curent?
R: Assistent manager (cica asa se zice :D) Sunt noua in campul muncii, inca! ;))

6. Gatesti? Daca da, care este felul preferat?
R: Nu gatesc, dar vreau sa invat, pentru ca presimt ca sunt un talent innascut! lol

7. Ce tara/oras pe care l-ai vizitat ti-a placut cel mai mult?
R: In general, regiunea Toscana, Italy. In particular, orasul turistic Cortona.

8. Care este cartea ta preferata?
R: "Wuthering Heights" (La rascruce de vanturi), de Emily Brontë.


Adyna
1. Care este poza ta preferata? Posteaz-o.
R: E facuta la Cortona, in urma cu 2 ani (acelasi oras in care s-a filmat "Sub soarele Toscanei". Era la cateva stradutze distanta de casa cu pricina). O am si acasa in rama si toata lumea care vine la mine o admira, asa ca am decis sa o aleg si aici ^.^ Suntem eu, mama si sora mea mai mare, Mihaela.

2. Care este cea mai mare dorinta a ta?
R: Toata lumea isi doreste sanatate si fericire, in general, asa ca e normal ca si eu sa sper la asa ceva. In particular, imi doresc iubire (such a cliché...:P)

3. Daca ai avea ocazia sa locuiesti in alta parte, ce tara/oras ai alege?
R: Mi-ar placea fie undeva in Toscana, la Paris, Palma de Mallorca sau Bombay ;))!

4. Care este stilul tau vestimentar favorit?
R: Imi plac mult rochitele si hainele feminine, dar nu prea am ocazia sa le port. Daca as fi persoana potrivita, mi-ar placea sa ma pot imbraca precum Blair din Gossip Girl, dar cu un aer ceva mai sexy ;)

5. Care crezi ca e cea mai mare greseala in machiaj?
R: fardul de pleoape neblenduittttt!!!!!

6. Care este cel mai jenant moment prin care ai trecut?
R: Pentru mine a fost jenant atunci, dar si trist, si ma intristez si acum cand imi aduc aminte... S-a intamplat la festivitatea absolvirii facultatii de psihologie, anul trecut, cand, fiind ultima care trebuia strigata pe scena, s-a strigat fata dinaintea mea si doamna decan a incheiat festivitatea. Ulterior, am fost chemata si eu, dar mi-a stricat toata ideea despre facultate (da, in general!)

7. Care este cel mai scump lucru pe care ti l-ai cumparat?
R: O pereche de blugi.

8. Daca ai putea avea o putere supranaturala, ce ai alege?
R: As face pe CINEVA sa se indragosteasca de mine! ;;)

Deci cam asta e. Va multumesc, fetelor, pentru tag si-mi cer scuze ca nu mai postez atat de des in ultima vreme, dar sunt ocupata ziua, iar cand ajung acasa, nu mai am lumina suficienta pentru fotografii :(... O sa-mi reintru in curand in forma, sunt sigura! :D Cu toate acestea, promit cel putin cate un look pe saptamana! :)

Big hugs!


No comments:

Post a Comment